حالا تهوع منو کشت 😭😭😭

۷ پاسخ

من تا ۱۸ هفته بودم بعد کم کم خوب شدم

من تازه راحت شدم

عزیزم دیمیترون یا زنجبیل بخور

منممم خسته شدم تحملم تموم شده

کپسول زینتوما خوردی؟

هی خواهر من فشنگ نفله میشم تو بارداری هام یعنی تو قبلی کم کم روزی ۱۲ بار بالا میوردم

یبار سیرابی بخور خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان آلما مامان آلما ۶ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان کرار🐣🐳 مامان کرار🐣🐳 هفته دوازدهم بارداری