واای منم غذا میبینم هیچی نمیتونم بخورم .. مخصوصن شبا
ای جان تازه شروع شد
من سر اذان صبح با حال بد بیدار میشم،با تهوع درد،گرفتگی،گرمم میشه سردم میشه،صبرم لبریز شد
من چند روز بهتر شدم با خودم گفتم دیگه وارد چهارماه شدم تمومه، ولی امروزم باز حالت تهوعم و سردردم برگشتن
وای خیلی افتضاحه
من از صبح هرچی خوردم برگشته
جون ندارم از همه چی حالم بهم میخوره
بگو دکترت قرص بنویسه بهوری میشه درخواست بدی
امیدوارم بهتر بشی🥺🥺من در عرض دوماه بیشتر از ۱۰کیلو کم کردم
منم یبار دارم یبار ندارم 🥺🥺
درخواست میدی
وااای من تازه دارم بهتر میشم ولی استفراغ همچنان دارم ..قرص انداسترون ۴ میلی جویدنی به دکترت بگو اگه صلاح دونست بهت بده من با اون زنده م ... والا هرچی بخورم بالا میارم تا شب
اولشه و این داستان ادامه دارد...🥲
عزیزم من رفتم بیمارستان آمپول زدم خوب شدم خواهش میکنم اینقدر خودتو عذاب نده فقط برو اورژانس راحت میشی
من هنوز ندارم😅😅😅
هیچ علائمی ندارم
من فقط صبح دارم
خداروشکر کن عزیزم🥺
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.