حالت تهوع کشت منوووو جیکار کنم؟؟ 🥲🤢

۱۷ پاسخ

تازه شروع شده ، لیمو ترش بو کن یا گلاب

منم سه روز بود داشتم ولی امروز بهترم

من فقط لیمو میخورم و گلاب بو میکنم حالم خوب میشه

عشقم طبیعی دیگ اتفاقا داشتن حالت تهوع خیلی خوبه این ک یعنی بچت داره رشد میکنه

آدامس بجو

به متخصص بگو برات دارو مینویسه منم حالم خیلی بد بود دارو داد بهم دکتر

بالا بیارم خطر نداره؟

هیچی تاثیر نداره
باید زمان بکذره
من الان 3ماه و تموم کردم اما روزی چند بار هوق میزنم

قرص ب ۶ مثل معجزه بود واسه من من تا ۴ ماهگی حالت تهوع داشتم

دوغ بخور

واسه من کم شده اما قطع نه

گلم تا۴ماه عادیه

من که خلاص شدم برا توهم دعا میکنم تموم شی خیلی سختتت بخدا مرگم اومد جلو چشمام از اسید معده حالت تهوع بیزاری از؟غذا الان نه با خیال راحت غذا بدون حالت تهوع نمیگم ما کامل کامل خوب نشدم یعنی بعضی روزا حالم بده اما ن مث قبالانا

لیمو تازه بو کنید حالت تهوع رو کم میکنه

سخت ترین قسمت بارداری من هنوزم درگیر تهوع و استفراغم چند کیلو لاغر شدم حتی

پس من چرا ندارم

فهمیدی به منم بگو😭

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ابوالفضل 💙 مامان ابوالفضل 💙 هفته سی‌ام بارداری
مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 مامان نیکان💙 وتو دلیم🩷 هفته چهاردهم بارداری
مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان ماهلین😍❤️ مامان ماهلین😍❤️ ۵ ماهگی
مامان 🩷عسل🩷 مامان 🩷عسل🩷 ۳ ماهگی