حالت تهوع وسرگیجه کشت منو😖😭

۴ پاسخ

اخ اخ واسه من امروز خیلی بود

من فعلا ندارم یعنی خوشحال باشم یا زوده؟

من که تا ۹ ماه اینجوریم چی بگم
من خون بالا میارم فکر نکنم مثل من کسی باشه سعی کن نون خشک زیاد بخوری

تحمل کن کمتر میشه ی چند وقت دیگه سعی کن غذاتو کم کم بخوری

سوال های مرتبط

مامان رزا مامان رزا هفته سی‌ام بارداری
مامان امیرعباس مامان امیرعباس ۴ ماهگی
مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری