این سوزش معده کی تموم‌میشه؟؟؟؟؟😖

۲ پاسخ

من ک جونمو گرفته قفسه سینم انگار ی وزنه اویزون کردن از معده درد

فک کنم تموم شدنی نیس
دوبار سیرابی خوردم اولا اوکی بود الان اصلا
فاموتیدین هم موثر نیس برام
منتظرم دوباره نوبت دکترم بشه بگم ی چیز دیگه تجویز کنه 😭😭😭

سوال های مرتبط

مامان ادونچریست مامان ادونچریست هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان الياس🩵 مامان الياس🩵 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان امیرمهدی وتودلی مامان امیرمهدی وتودلی هفته هفدهم بارداری
مامان نیلماه 🌙🎀 مامان نیلماه 🌙🎀 ۱ ماهگی