چرا این حالت تهوع ها کم نمیشه خسته شدم 🥺😥

۴ پاسخ

بارداری قبلیم تا لحظه آخر بالا آوردم
صبح نوبت سزارین داشتم اول اسید معدمو کامل بالا آوردم و بعد رفتم اتاق عمل 🥴

سلام گلم حالت تهوع نشانه اینه که قبلا همش غذاس سرد خوردی ومعذت سرده وفضولات زیاد داره با بالا اوردن خوب میشی،چیزایی که ویتامین ب۶داره بخوره .عسل زنجبیل ابلیمو خوبه خرما بعداز هروعده غذایی بخور

ب این فکر‌ هر حالت تهوع نشونه اینه ک حال نی نیت خوبه هر چقد تهوع بیشتر باشه یعنی رشدش بیشتر

دمیترون بخور من میخورم یکم بهتر میشم ولی نفخ میاره برام

سوال های مرتبط

مامان دیار مامان دیار روزهای ابتدایی تولد
مامان سام و یاس مامان سام و یاس هفته سی‌وسوم بارداری
مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 مامان 💙۵ساله+ تودلی 💗 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهتا مامان مهتا هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان روشا😍 مامان روشا😍 ۱ ماهگی