دهانم تلخ وخشک میشودنشانه چیست

۳ پاسخ

میشه برای چیزدیگه هم باشه

گفتن کمی قندم بالاست

قندخون تون روحتماچک کنید

سوال های مرتبط

مامان آرن و آروان مامان آرن و آروان هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار ۵ ماهگی
مامان فردین مامان فردین ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۱ ماهگی
مامان آروین ونی نی ها مامان آروین ونی نی ها ۳ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مریم مامان مریم هفته یازدهم بارداری
مامان روهام مامان روهام ۷ ماهگی