سلام ده ماهه میتونه خرمالو بخوره

۴ پاسخ

من ندادم تاحالا

ندی بهتره بزرگسال میخوره ممکنه انسداد روده بگیره چه برسه به بچه

خیلی کم میوه خوبی نیست
یک باعث یبوست میشه
دو‌مصرف بالاش هم انسداد روده میاره
در حد کم مجازه

من. میدم
از ۸ ماهگی مجازه

سوال های مرتبط

مامان مامان پاشا مامان مامان پاشا ۱۱ ماهگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان عزیز دل مادر مامان عزیز دل مادر ۱۵ ماهگی
مامان دوقلوها💙💖 مامان دوقلوها💙💖 ۲ سالگی