۴ پاسخ

خیر تا موقع که انشالله زایمان کنی این ترشح ابکی سفید هست

نه نترس
این ترشح رو اکثرا داریم❤️

نشتی کیسه آب ۲۷هفته به بالاس اونم خیلی نادره استرس نداشته باش

نه عزیزم منم داشتم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا هفته سی‌وششم بارداری