سلام دوستان کسی ترشح ابکی شیری رنگ در هفته من داشته

۴ پاسخ

اره نگران نباش عادیه

اره منم همینحوریم

سلام اره من دیروز دکتر بودم پرسیدم گفت طبیعیه
هفته ها بالاتر بره بیشتر و چسبناک تر میشه

اره اوکیه نترس

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا 💗 مامان معجزه خدا 💗 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نخودی مامان نخودی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان ماهور مامان ماهور هفته بیستم بارداری
مامان مامان پسرم🥹❤️ مامان مامان پسرم🥹❤️ روزهای ابتدایی تولد