سلام دوستان تو هفته من کسی ترشح داشته

۲ پاسخ

اره من که دیشب دکتر بودم
دکتر گفت تا وقتی همراه خارش و سوزش نباشه طبیعیه
حتی درد خفیف اطراف شکممو گفتم گفت اونم طبیعیه تو این هفته به خاطر رشد جنینه

بله خیلیم زیرشکم دردمیکنه عفونت هستش ماله من

سوال های مرتبط

مامان مامان دلسا مامان مامان دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان 🧡🐣🧡 مامان 🧡🐣🧡 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان فرفری مامان فرفری روزهای ابتدایی تولد