دوستان کسی تو هفته من دل پیچه داشته

۶ پاسخ

آخه دسشویی میرم دفع دارم معذرت میخام اسهال نیس ولی یکم از اسهال سفتر میگم شاید سردیم شده

دلپیچه داشتی برو سونو طول سرویکستو چک کن

من ترسیدم آخه امروز اینطوری شدم میگیره ول میکنه

منم دارم طبیعیه

من کلا دلپیچه دارم نمیدونم باید چیکارکنم

من از روز اول بارداریم دلپیچه دارم .😂

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان 🧡🐣🧡 مامان 🧡🐣🧡 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گل پسر💙 مامان گل پسر💙 هفته سی‌ویکم بارداری