بنظرتون بخورمش یازوده

تصویر
۵ پاسخ

بخورش بازم بره تو دلت.خدا نگهدارش باشه ماشالله

بخورش فقططط صبر جایز نیست

ای جانم 😍خدا حفظش کنه عزیزم 🙏❤️😍تازه دیرم کردی 😍😘😍😘

چطوری تا حالا صبر کردی

بنظرم هیچ عکسی نمیتونه زیبایی و بامزگی بچه هارو نشون بده
از نزدیک واقعا خیلی گوگولی و خیلی فرشته هستن😍🥺

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان سبحان مامان سبحان ۱۱ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان قندونبات مامان قندونبات ۹ ماهگی
مامان 🤍گل پسر مامان 🤍گل پسر ۱ سالگی
مامان جانان مامان جانان ۱۱ ماهگی