دوستان من واژنم داره تیر میکشه دلیلش چیه؟

۴ پاسخ

چیزی نیست عزیزم. همه همینیم. درد واژن و تیر کشیدن نقل نبات ماه اخره

بخاطر فشاریه ک به رحم میاد نگران نباش

بچه فشار میده

بارداری و هفته های اخر😁

سوال های مرتبط

مامان آیسو🎀 مامان آیسو🎀 ۱ ماهگی