۳ پاسخ

طبیعیه عزیز بچه تو لگن و ونزدیک ب واژنه تو هفته شما

برو دوش اب گرم بگیر ببین بهتر میشه یا نه اگه از بین رفت که عیب نداره ولی اگه بعد هی شدیدتر شد ممکنه درد زایمان باشه

عزیزم تاریخ زایمان سونوی انتی و کی زده براتون؟

سوال های مرتبط