من هیچ نشونی از زایمان ندارم😭😭😭
گی زایمان طبیعی؟ چند هفته ای
ن بابا من همیشه درد میکنه و تیر میکشع
منم خیلی نمیتونم راه برم ازش حس میکنم شکسته 😑
اگر با صفت شدن زیر سینه به پایین هستش و درد پریودی هم همراهش هست بله احتمال داره درد زایمان باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.