وای امروز زیاد واژنم تیر می‌کشه نکنه درد زایمانه؟

۵ پاسخ

من هیچ نشونی از زایمان ندارم😭😭😭

گی زایمان طبیعی؟ چند هفته ای

ن بابا من همیشه درد میکنه و تیر میکشع

منم خیلی نمیتونم راه برم ازش حس می‌کنم شکسته 😑

اگر با صفت شدن زیر سینه به پایین هستش و درد پریودی هم همراهش هست بله احتمال داره درد زایمان باشه

سوال های مرتبط