۸ پاسخ

۲ کیلو

پسراولم تو هفته ۳۷ زایمان کردم ۲۹۰۰ بود

برای منواومدتوخونه انجام دادولی پودرقندندادبخورم گفتم چرا گفت دکترت اونوننوشته مگه میشه

خانومای قمی کیا آزمایش قندیاهمون گلوکزوتوخونه اومدن براشون انجام دادن؟

۳ و ۲۰۰ مال من

پسر اولم ۲۷۵۰

مامانم سر داداشم ۴کیلو بود

سلام جاریم ۳۷ هفته بود بچش ۲۶۰۰

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۴ ماهگی
مامان گیلاس شیرینم 💕 مامان گیلاس شیرینم 💕 ۳ ماهگی
مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 مامان 𝕋𝕒𝕟𝕒𝕪🩷 ۳ ماهگی
مامان آیسان مامان آیسان روزهای ابتدایی تولد