۱ پاسخ

پودر کیدی لاکت زینک. من خودم پسرم سه ماهش بود اسهال داشت این قطره فایده نداشت دکترروزی یکی پودرکیدی لاکت زینک نوشت ک باشیرقاتی کردم دادم کم کم خوب شد

سوال های مرتبط

مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی
مامان ایلکان مامان ایلکان ۱۴ ماهگی
مامان نورچشمم🌟🌱💚 مامان نورچشمم🌟🌱💚 ۵ ماهگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۰ ماهگی