خواهر سزارین و نمیدونم اما من طبیعی بودم
هنوز ک هنوزه درد ریزی داره اون قسمت بخیه
چند وقته دیگه میشه سه ماه
واسم درد میکنه خواهر
من جایی بخیه ام سمت چپ یکم ورم کرده عادیع یا خطر ناک
از من تا یکماه درد داشت
از من هنوزم جای بخیه هام میسوزه
مسکن نخوردی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.