خانما خیلی جوش زدم به نظرتون بچه دختره یا پسر؟

۱۰ پاسخ

سلام من ۶هفته ام رفتم سونو درباره قلبش فقط نوشته فعالیت قلب مشاهده شد ولی درباره ضربانش چیزی نگفت چرا خیلی نگرانم

ب بدنت بستگی داره
ب دختر پسر ربط نداره

من جوش زدم پسر

من صورتم پر جوش شده-پسره

من صورتم خیلی جوش میزنه جنسیت ام دختره

منم جوش میزدم ولی ان تی گف پسر

دختره که جوش میزنی

خواهر من دختر باردار بود دوستم پسر باردار بود جفتشونم خیلی بالا میاوردن و جفتشونم خیلی جوش زده بودن، از اینچیزا نمیشه فهمید

اصلا ربطی به جنسیت نداره
من اصلا جوش نزدم 😂😂

منم خیلی جوش زدم 😭

سوال های مرتبط

مامان وروجک👧♥️ مامان وروجک👧♥️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان آرشا وتودلیم مامان آرشا وتودلیم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جانا مامان جانا ۵ ماهگی
مامان حسنا سادات مامان حسنا سادات ۱ ماهگی
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهوا🩷🌸 مامان مهوا🩷🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان انبه مامان انبه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان بچه جون🩵🫀 مامان بچه جون🩵🫀 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دلوین🩷👶🏻 مامان دلوین🩷👶🏻 روزهای ابتدایی تولد