سلام خانم ها ، بره ساک خودتون چیا گذاشتین

۲ پاسخ

پوشک سایز بزرگ
لباس نمیخواد با همون ک میری با همونم برمی‌گردی . من با لباس بیمارستانم برگشتم
شورت یکبار مصرف بگیر خیلی بهتر نخیه خواستی ی دونه نخی هم بذار
شناسنامه و مدارک خودت و همسرت و سونوها واینا
زیرانداز و اینا نمیخواد همش اونجا میدن
خوراکی هم فقط مایعات میتونی بخوری بعدش مرخص شدی دیگه فقط آبمیوه و کمپوت ببر

سوتین شیردهی
شورت نخی
نوار سایز بزرگ
شناسنامه کارت ملی
پاور بانک
یک کوچولو لوازم آرایشی
با زیر انداز
و لباس راحت
یک ظرف کوچولو هم خرما

سوال های مرتبط

مامان میران مامان میران ۱۳ ماهگی
مامان محمدصدرا🧸🩵 مامان محمدصدرا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان علیهان بالام 🩵 مامان علیهان بالام 🩵 ۶ ماهگی