مامانا هندونه ضرره بدم

۳ پاسخ

نفاخه...به معده ی بعضی بزرگسالا هم نمیسازه..بچه ی اونقدری که شیر هم میخوره، گناه دارن. منم امشب از بس بچم دست و پا زد، یه کووووووووووچولو بهش دادیم..

من ک‌میدم گاه گوشی دوست داره ولی کم

هرچیزی کمش ظرر نداره .. ولی اگ ندی هم بهترع

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۲ سالگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۱ سالگی
مامان فسقلی
مامانی مامان فسقلی مامانی ۱۷ ماهگی