کی تاحالا قرص پونیکا مصرف کرده

۴ پاسخ

من تو اقدام میخوردم

منم از خدامه باردار بشم دو روز مونده ب موعودم علائم زیاد ندارم
سپردم ب خدا انشالله ک خودش خوشحالم میکنه

تو سونو با داروهای تحرک تخمدان کیست پیدا کردم
اما زده تنبلی خفیف در تخمدان راست
قبلا زده بود کل تخمدان پر از کیستای ریز یعنی تنبلی
فک میکنم پونیکا خورده بودم ک کمتر شده

من دو ماه خوردم شصت تا اینماه دیگ نخوردم

سوال های مرتبط

4سال منتظر 4سال منتظر قصد بارداری
هدیه ی خدا هدیه ی خدا قصد بارداری
یعنی میشه 🥺 یعنی میشه 🥺 قصد بارداری