۳ پاسخ

من دیروز زدم براش خداروشکر تب نکرد ولی بالا اورد چندبار شیرخوردن دخترمم خیلی کمه ازاول همینجوریه نمیدونم چرا زیاد نمیخوره رفلاکس داره

من ک صبح واکسن زدم برای دخترم شبش تب کرد تاروزبعد

پنج شش ساعت

سوال های مرتبط

مامان چشم عسلی💙 مامان چشم عسلی💙 ۴ ماهگی
مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ مامان 🧚🏻‍♀️نور دیده🧚🏻‍♀️ ۵ ماهگی