۷ پاسخ

معمولا درنمیاره ولی از همین الانا شروع میشه علائمش
ممکنه ۳،۴ ماه طول بکشه تا دندونش دربیاد

در نمیاره اون الان اذیتشو می‌کنه ۶ ۷ ماهگی شاید در بیاد

بله ممکنه

دختر من چار و نیم ماهش بود دوتا دندون داشت

وای اره پسر من ..تاپیکم زدم سوال پرسیدم امروز اتفاقا.......دکتر بردم دید لثه ش سفته پسر من اسهالم هس

بچه تون دندون در اورده بود؟

الان در نمیاد اصولا، ولی از الان شروع میشه لثه هاش بخاره، اب دهنش بره و هی میخاد دسشو و چیزای مختلفو بکنه تو دهنش

سوال های مرتبط

مامان آیه مامان آیه ۱۸ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۱۶ ماهگی
مامان ماه من🌙 مامان ماه من🌙 ۹ ماهگی
مامان نینی 🩵🧸 مامان نینی 🩵🧸 ۱۱ ماهگی