شما هم نافتون کج قلمبه شده ؟ علتش چیه ؟

۴ پاسخ

اره من

بخاطر بزرگ شدن شکمه

ارع من 😂 گناهداریم بخدا حالا هر روز از یجامون ایراد میگیریم یا یجامون درد میگیره یروزشو بدون هیچی نمیگذره چرااااااا انشالله در عوضش خدا نی نیامون صحیحو سالم و خوشمل بهمون میده

واسه من اومده بیرون

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا مامان آرتا ۱۱ ماهگی
مامان نینی خانوم مامان نینی خانوم ۸ ماهگی
مامان آبنبات من🍭🍬 مامان آبنبات من🍭🍬 ۵ ماهگی
مامان محمد مامان محمد هفته سی‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری