دخترم دوسالشه آب زیادمیخوره دلیلش چیست

۵ پاسخ

یه ازمایش قند بده

عطش داره طبیعی تشنه اش میشه

اگه تازه از شیر گرفتیش ممکنه آب رو داره جایگزین می‌کنه طبق عادت

نوغ غذاش که ممکنه آب بکشه .چیزای شیرین شور یا چرب
بالا بودن دمای خونتون یا پوشیدن لباس زیاد
دوراز جون دیابت

خوبه که

سوال های مرتبط

مامان دل آرا 💞 مامان دل آرا 💞 ۱۴ ماهگی