سلام دخترم بسلامتی به دنیا اومد 😍

۹ پاسخ

انشالله خوش قدم باشه برات

سلام عزیزم مبارک باشه بعد چند ساعت درد زایمان کردی

خداروشکر عزیزم مبارک باشه

مبارکه عزیزم خوش روزی و خوش قدم باشه

مبارکه عزیزم، چطور بود زایمان؟

مبارکه عزیزم قدم نورسیده مبارک باشه برا ما هم دعا کن بخیر صحیح و سالم بدنیا بیاد
خیلی تو این چند ماه اذیت شدم و درد کشیدم همش استراحتم خیلی سخت میگذره

خداروشکر عزیزم بسلامتی

سلام
انشالله که قدمش مبارک باشه😍

مبارکه عزیزم.طبیعی یا سزارین؟زایمانت اگ طبیعی بود چطوربود

سوال های مرتبط

مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ مامان ❤️ پناه ❤️👧🏻✨ ۱۱ ماهگی
مامان ملکا و تودلی💞 مامان ملکا و تودلی💞 ۱ ماهگی
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان نهال مامان نهال ۸ ماهگی
مامان حلما مامان حلما ۷ ماهگی