ماهایی که بارداریم باید فطریه تو دلیمون هم کنار بزاریم ؟

۱۰ پاسخ

سلام خانومی ی سوال بپرسم

نه عزیزم نان خور فطریه داره

آره میگن ک تعلق میگیره

اره حسابه

مستحبه برای جنین توی شکم بذاری ولی واجب نیس

نه نیازنیست

بله عزیزم ما تو خانواده شوهرم ۱۲ نفر بودیم پول ۱۳ نفر رو دادیم
چون ک یکی هم قدو بَلا هست بخاطر همین
۷۸۰میشد شوهرم ی ملیون داد

ن وقتی ب دنیا اومد اون موقعه من تو نت زدم گفت واجب نیست الان فطریشو بدی

بله من میزارم

نه عزیزم نیازی نیست...

سوال های مرتبط

مامان عرفان و‌نی نی مامان عرفان و‌نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندوق💙💙 مامان فندوق💙💙 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری