۴ پاسخ

بادوم رو پوست کن و پودر کن
با یکم آب می‌زاری بجوشه و قوام بیاد

حواست باشه زیاد ندی بچه یبوست بگیره

بادوم و با آب جوش اول خیس میکنم بعد پوستشو میکنم بعد میزارم خشک بشه تو یه سینی.بعد ک خشک شد با یکم نبات پودر میکنم.بعد یکم‌نشاسته خیلی کم تو آب حل میکنم میزارم رو گاز یکمم از پودر بادوم اضافه میکنم قوام بیاد شبیه فرنی یکم شل تر بشه میدم بخوره

سلام گلم.
کانال تغذیه کوچولوها داریم روبیکا.
ازفرنی اولیه گرفته
تاکلی ایده های غذایی بادستورپخت مخصوص کوچولوها.
خواستیدعضوشیدمیتونیدآیدی بزارید
یابه آیدیم درروبیکا پیام بدید
@Hjnbvvvg

سوال های مرتبط

مامان دلنیا🐣 مامان دلنیا🐣 ۱ سالگی
مامان كياراد مامان كياراد ۱۰ ماهگی
مامان مامان نینی مامان مامان نینی ۵ ماهگی
مامان آریا👶 مامان آریا👶 ۱ سالگی
مامان حلما خانم مامان حلما خانم ۸ ماهگی