مامانا موهای دخترم خیلی میریزه دلیلشو کسی میدونه؟

۳ پاسخ

تو ۴ماهگی ریزش به اوجش میرسه بعدش خوب میشه و رویش مجدد شروع میشه

همه بچه ها تو این سن موهاشون میریزه

اشکال نداره موهای نوزادیه میریزه دوباره در میاد

سوال های مرتبط

مامان عارفه خانم 🥰 مامان عارفه خانم 🥰 ۱۴ ماهگی
مامان آیهان🌙🧸 مامان آیهان🌙🧸 ۱۶ ماهگی