ماما سونو زیاد در بارداری ضررداره؟؟

۸ پاسخ

آره خوب نیست

نه عزیزم هیچ ایرادی نداره

من بخاطر لکه بینی هفته نهمم و طول سرویکس 30 به توصیه دکترم تا حالا6 بار سونو انجام دادم. اگه ضرر داشت نمی نوشت به نظرم.

نه اگه میدونیدلازمه یادکترمیگه حتمابرید

خير ايرادي نداره

نه ایرادی نداره. چون سونوگرافی با امواج صوتی هست و مثل یه صداس برای جنین پس هیچ مشکلی براش ایجاد نمیکنه.

من که بخاطر تجربه ایست قلبی که قبلا داشتم الان هر دو هفته میرم

نه من توگوگل دیدم دکترمیگفت اشعه نداره که زررداشته باشه اماتوصیه کردکه همون که دکترمیفرسته بریم نه کم نه زیاد

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته سی‌وششم بارداری
مامان آرســـــام مامان آرســـــام ۷ ماهگی
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد