۲ پاسخ

پسر من که خداروشکر گریه نمیکرد تب هم نداشت

مث بقیه واکسناس

سوال های مرتبط

مامان تابش
عروشا مامان تابش عروشا ۴ ماهگی
مامان آرتا💙🧒 مامان آرتا💙🧒 ۱ سالگی