۷ پاسخ

برم خونه خودم عکس میدم عزیزم

منم چیزی نگرفتم🙄

تایپینگام ببین گلم

من نچیدم هنوز اخراش میچینم

فقط یه پستونک گرفتم 😂

دریغ از یه جوراب🤣🤣🤣

هنوز هیچی نگرفتم حتی یه جوراب🙊😂

سوال های مرتبط

مامان بامزه مامان بامزه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دیار مامان دیار هفته سی‌ودوم بارداری