دخترا پرولاکتین من 9.0 mlU/ L خوبه؟؟؟؟

۲ پاسخ

.....

تصویر

زخیره تخمدان رو زده نرمال..ولی پرولاکتین نمیفهمم

سوال های مرتبط

خدایا 😭معجزه خدایا 😭معجزه قصد بارداری