چرا نوک دماغو دستو پا پسرم همیشه سرده؟؟

۲ پاسخ

نه گلم چون بدنش از یه جای گرم اومده بیرون
برای همین میگن تا یکی دوماه اول خیلی خوبه جوراب پا بچه کنیم که جریان خونش زودتر به کف پا برسه وقتی گرم بمونه همش

چون خون رسایی به اون نقاط کمتر هستش

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو ۱۰ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل روزهای ابتدایی تولد