بستنی دلم میخاد ضرره تو شیردهی؟

۶ پاسخ

بستنی تنها چیزی که هیچ وقت ضرر نداره😅از نظر من

ن قشنگم بخور نوش جونت

بعضی بچه ها حساسیت به پروتئين گاوی دارن و صورت و بدن زبر قرمز میشه
بزن گوگل ممنوعیات پروتئين گاوی

ن مشکلی نیس بخور

ولا یه ذره بخور ببین صورت بچه ات زبر قرمز میشه یا نه
اول شیر بده بعد برو بستنی بخور و تا دوساعت بچه خوابه دیگه

من خیلی دلم میخاست چند روز پیش خوردم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۲ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۴ ماهگی
مامان شهرزاد مامان شهرزاد قصد بارداری
مامان فردوس وفرشته🩷 مامان فردوس وفرشته🩷 ۵ ماهگی
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نیلماه مامان نیلماه ۱۴ ماهگی
مامان فرهان💙 مامان فرهان💙 ۱۰ ماهگی
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی