شیر خشک نان دو خوبه دادید؟

۲ پاسخ

دخترمن که با نان۲به شدت یوبس شد جوریکه دیگه مجبورشدم عوضش کردم

من تازه ميخوام شرو كنم
خوبه منظورت چيه
اگر ب بچت شير خشك نان ميدي خوب و بد نداره خوبه ديگه نان دو قوي تره
اگر شير خشكش چيزي ديگس ميخواي بندازي رو شير نان اون فرق ميكنه و بايد ببيني ب بچت ميوفته و يهو هم نميشه عوض كرد شير خشك رو

سوال های مرتبط

مامان 😍آیناز😍 مامان 😍آیناز😍 ۱۰ ماهگی
مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۱۵ ماهگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان ساحل و سهیل 🤍 مامان ساحل و سهیل 🤍 ۱۳ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی