شیرخشک نان خوبه؟؟

۷ پاسخ

منوکمکی نان میدم

اره من ب بچم میدم خوبه

من کتار شیرخودم‌میدم راضیم

اره

آره عالیه

قبلا کمکی تروویتال دادم گیر نیومد .داروخانه نان رو پیشنهاد داد .امروز بهش دادم .ببینم می‌سازه بهش

وزن دهیش خوبه

سوال های مرتبط

مامان پسرم مامان پسرم ۶ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان ۹ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان کیان ❤️ مامان کیان ❤️ ۱ سالگی
مامان ایلماه مامان ایلماه قصد بارداری
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان سلین مامان سلین ۱۶ ماهگی
مامان ساحل و سهیل 🤍 مامان ساحل و سهیل 🤍 ۱۳ ماهگی
مامان مامان دوقلو ها مامان مامان دوقلو ها ۸ ماهگی