۱۸ پاسخ

من گرفتم نظر سنجی کردم اینجا ۸۰ درصد گفتن بده نم پس میده
من امتحانی ۱۴ عددی گرفتم .
خداییش عالی بود دخترم تو این ۴۸ ساعت ۲ بار پی پی کرد
و اصلا بیرون نزد
حتی میگفتن ادار میکنه بچه
پنبه گوله گوله میشه .من گذاشتم ی ذره بیشتر تنش باشه پر شد از ادرار اصلا گوله گوله نشد
چسبشم عالیه
من بازم همینو میگیرم

افتضاح ترینه

بچه ی ذره جیش می‌کنه مای بیبی آویزون میشه آدم چندش میشه مضخرفع فقط مای بیبی♥️

من ازش استفاده میکنم عالیه

قیمتش چنده

مزخررررفه دیروز شوهرم خرید اصلا جذب نداره سریع پر میش بهترین برند مولفیکسه

اصلا خوب نیست انگار دستمال کاغذی هست پس میده من برای دخترم گرفتم میزد نم به شلوارش

خیلی خیلی عالیه اصلا نم نیمده واسه هردوتا بچه هام ازاین استفاده کردم واقعا عالیه از نظر من

قیمتش چنده؟

خیلی خوبه ولی مثلا ۱۲ ساعت اینا خب بزاری باشه نم میده دیگ😅😂

مثل مولفیکسه

افتضاح

خواهر من میگرفت راضی بود میگفت بچه اش نمیسوزه

از مولفیکس خییییلی بهتره

بدک نیست ، معمولیه

من استفاده میکنم راضیم

اصلااا

نه نم میده

سوال های مرتبط

مامان جوجوشهریار🩷🐥 مامان جوجوشهریار🩷🐥 ۸ ماهگی
مامان معجزه خدا♥️👶 مامان معجزه خدا♥️👶 ۹ ماهگی
مامان هلیا 🌞 مامان هلیا 🌞 ۷ ماهگی
مامان نیلماه💕 مامان نیلماه💕 ۷ ماهگی