۲ پاسخ

من یکبار استفاده کردم خوبه ولی تن تن پر میشه

ن خوب نیس خیلی زود پرمیشه یه حالت زبروخشک دارع

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهرسانا مامان مهرسانا ۶ ماهگی
مامان مامان بچه هام مامان مامان بچه هام ۸ ماهگی