شیرخشک آپتامیل خوبه؟

۳ پاسخ

من که راضی نبودم چون رگه خونی تو پی پی دیدم و سریع خودم قطعش کردم

من پسرم باهاش یبوست گرفت
پرونوترا رو خورد عالی بود
ولی چون رفلاکس داشت مجبورشدم عوض کنم

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان 😍آیناز😍 مامان 😍آیناز😍 ۱۰ ماهگی
مامان آیماه مامان آیماه ۸ ماهگی
مامان نفس مامان نفس ۱ سالگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۹ ماهگی