چکار کنم پریود بشم

۶ پاسخ

خب راحتی چرا میخوای پریود بشی؟ برو حالشو ببر. من بچه اولم سه ما نشدم اینقد خوشحال بودم

کاش مال من قطع بشه

منم نشدم دو ماه زایمان کردم 😤

زعفرون و دارچین بخور

اگر بچه شیر مادر میخوره طبیعیه عزیزم پریود نشی کار خاصی هم نیاز نیست.

چند ماهه زایمان کردید

سوال های مرتبط

مامان آرین مامان آرین ۱۱ ماهگی
مامان مَهان💗 مامان مَهان💗 ۵ ماهگی
مامان پرنسا مامان پرنسا ۱۲ ماهگی
مامان برکت...حامین مامان برکت...حامین ۱۶ ماهگی
مامان پرنسا 🩷🌸 مامان پرنسا 🩷🌸 ۷ ماهگی