۲ پاسخ

بعدآمپول ضرری نداره

من پیش ماما رفتم نسخه نوشت از داروخونه خریدم خودش تو مطب تزریق کرد

سوال های مرتبط

مامان 🩷آوا و آوین🩷 مامان 🩷آوا و آوین🩷 ۳ ماهگی