۷ پاسخ

عزیزم باید عادت کنی منم همینجوریم🥲

آدامس نعنایی بایودنت میجوم بهتر میشم

طبیعیه

ارش میکنی ب دکتر بگو قرص میده بهتر میشی

زنجبیل بخور
یه قاشق چایی خوری بریز تو آب سرد بخور

اگه میتونی شیر یا ماست بخور یکم بهتر میشه

منمممم

سوال های مرتبط