خانمایی هم مولتی ویتامین و آهن و نئوزینک میدین کی هاا میدین ؟؟

۵ پاسخ

مولتی رو صبحا ، زینک بعد از ناهار ، قطره اهن رو هم شب ها

سوال بجایی بود

من مولتی نمیدم آد میدم به پیشنهاد دکترش
آد رو صبحا بعد از صبحانه
آهن رو شبا قبل از خواب
زینک رو عصرا بعد از چرت عصرش میدم

من یه قطره مولتی آهن باهم میدم .
معمولا بعد صبحانه میدم . اگه یادم بره بعد ناهار میدم .

من مولتی ویتامین و آهن رو میدم.گاهی هم زینک میدم

سوال های مرتبط

مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ مامان گـــردالـوووو👧🏻♥️ ۱۷ ماهگی
مامان سید حسین و تو دلیم❤️ مامان سید حسین و تو دلیم❤️ هفته شانزدهم بارداری