بین اسم های
تابان
مینل
گندم
کدومش قشنگ تره؟؟؟

۳۰ پاسخ

مینل

مینل قشنگه

مینل.

گندم و مینل خیلی نازه ولی هرکدوم رو که خودت دوست داری بزار

آهو بزار

من اسم دخترمو میخام گندم بزارم

نوشتی نور زندگیمون ! به نورا و آینور هم فکر کن 😊

گندم خیلی زیباست

گندم
ولی اسم سلیقه ای هست

مینل یعنی چی
هرچی خودت خوشت میاد و به دلته بزار اینجا نپرس سلیقه ها فرق دارن .
من خودم اگه بچم دختر بود یه اسم میذاشتم که معنیش از ظاهرش پیدا باشه که بقیه نپرسن معنیش چی میشه .مثلا دلماه

گندم خیلی قشنگه

گندم ..تابان

گندم

گندم

مینل و گندم 💜
تابان خیلییییییییییییی قدیمیه

تابان و گندم

گندم ‌

گندم

گندم.

گندم.

تابان و گندم قدیمین
مینل یاد میلنگ ماشین افتادم

گندم انتخابی خودمم هست😍البته بین دنیزوگندم وباراناوسواسم

من ترجیحم اسم سلناست
به دلم این اسما ننشست

گندم

گندم بهتره

گندم😍

گندم

گندم قشنگه

هیچکدوم🤕
اسمای خوشگلتریم هس برا دخترا

گندم .

سوال های مرتبط

مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان آرین مامان آرین روزهای ابتدایی تولد
مامان nini🩷 مامان nini🩷 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان الیوت  🤍 مامان الیوت 🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان جوجه رنگی🩵🐣 مامان جوجه رنگی🩵🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان فندوق مامان مامان فندوق هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پسرم🩵 مامان پسرم🩵 هفته سی‌ام بارداری
مامان نارنگی مامان نارنگی هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجی کوچولو🩵💙 مامان جوجی کوچولو🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان تودلیم مامان تودلیم هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان حلما مامان حلما هفته بیست‌وپنجم بارداری