وایییی دندونمممم چیکار کنم تسکین پیدا کنهههه

۴ پاسخ

از ژل دنتی کید باریج استفاده کنید

پودر فلفل سیاه یا میخک بزار روش

نشاسته بزار روش

اگه خیلی درد داری و شیر میدی نمیتونی قرص بخوری شیاف دیکلوفناک بزن سریع اروم میشی

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی