۴ پاسخ

۳۹ هفته ام بود معاینه شدم ،فردا شبش زایمان کردم

من هفته ۳۹انجام‌دادم تا هفته ۴۰ یه سانت بودم بعدرفتم بیمارستان انجام دادن مجددا که دردادم شروغ شد تو دوسانت بستری شدم فردا غروب زاییدم

تو 38هفتگی 39هفتگی انجام دادم هنوزم زایمان نکردم😂🫠

من دیروز انجام دادم هنوز هیچ خبری نیس

سوال های مرتبط

مامان میوه بهاری مامان میوه بهاری هفته هجدهم بارداری
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد