مامانا بچم خیلی زبون در میاره چرا 😀

۵ پاسخ

ممکنه بخاطر برفک هم باشه ، دخترم بخاطر برفک بود

ولی پسرم‌بی دلیل زبون درمیاورد

بخاطر کولیک و دل‌پیچه با زبونشون زیادبازی میکنن🥺

نشانه رفلاکس میتونه باشه،دخترخواهرشوهرم اونجوری بود مام میخندیدیم بعد دکتر گفت رفلاکس دارو داد جمع شد،البته اون اکثرا بیرون بود

پس منم خیلی زبون درمیاره دکترگف بخاطررفلاکس ب حق چیزای نشنیده🤣

پستونک میدی بهش؟من حس میکنم ازوقتی پستونک دادم اینطوری میکنه
شایدم گرسنه هست

سوال های مرتبط

مامان ارسلان مامان ارسلان ۱۴ ماهگی
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱۰ ماهگی
مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۷ ماهگی
مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی